پودر پیاز یکی از انواع پودرهای طبیعی است که از پیاز خشک‌شده تهیه می‌شود. پودر پیاز در طعم دهنده‌ی غذاها، پختن سریع غذا و افزایش طول عمر آنها به کار می‌رود. همچنین، به دلیل وجود مواد ضد باکتریایی طبیعی در پیاز، مصرف پودر پیاز به عنوان ماده‌ی حفظ کننده در مواد غذایی، مانند گوشت، ماهی و سبزیجات، متداول است. پودر پیاز می‌تواند در انواع غذاهای مختلف از جمله سوپ، کاری، پلو و ... به کار رود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت هر کیلو پودر پیاز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر پیاز یکی از انواع پودرهای طبیعی است که از پیاز خشک‌شده تهیه می‌شود. پودر پیاز در طعم دهنده‌ی غذاها، پختن سریع غذا و افزایش طول عمر آنها به کار می‌رود. همچنین، به دلیل وجود مواد ضد باکتریایی طبیعی در پیاز، مصرف پودر پیاز به عنوان ماده‌ی حفظ کننده در مواد غذایی، مانند گوشت، ماهی و سبزیجات، متداول است. پودر پیاز می‌تواند در انواع غذاهای مختلف از جمله سوپ، کاری، پلو و ... به کار رود.

قیمت هر کیلو پودر پیاز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



 

پودر پياز يكي از مواد غذايي و بهداشتي محسوب مي‌شود كه در بسياري از غذاها و خوراكي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از جمله مزاياي استفاده از پودر پياز مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

۱- افزايش طعم و مزه غذا: پودر پياز مي‌تواند طعم و مزه غذاها را تقويت كند و اين امر باعث افزايش خوشمزگي غذا مي‌شود.

۲- درمان سرفه و سرماخوردگي: پودر پياز خواص ضد التهابي دارد كه مي‌تواند به درمان سرفه و سرماخوردگي كمك كند.

۳- كاهش التهابات مفاصل: مصرف پودر پياز مي‌تواند به درمان التهابات مفاصل كمك كند و درد و سردرد مربوط به اين بيماري را كاهش دهد.

۴- كاهش قند خون: پودر پياز مي‌تواند به كنترل قند خون كمك كند و در بهبود وضعيت بيماران ديابتي مؤثر است.

۵- حفظ سلامتي پوست: مصرف پودر پياز مي‌تواند به حفظ سلامتي پوست كمك كند و در پيشگيري از بسياري از مشكلات پوستي مؤثر است.

قيمت هر كيلو پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز فله-سفت شدن پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هر كيلو پودر پياز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هر كيلو پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هر كيلو پودر پياز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز فله-سفت شدن پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هر كيلو پودر پياز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هر كيلو پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هر كيلو پودر پياز و خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز فله-سفت شدن پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت هر كيلو پودر پياز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آموزش كامل پودر كردن پياز و روش نگهداري آن
پودر پياز يكي از بهترين چاشني ها براي خوش طعم و عطر كردن غذاهاست. اين ادويه بدون اينكه ظاهر غذا را تغيير دهد، عطر و طعم خاص و فوق العاده اي به غذا مي دهد و مي توان از آن براي در طبخ انواع غذاها، سس ها، انواع سوپ و پلوهاي مخلوط و... استفاده نمود. در اين بخش از رازهاي خانه داري نمناك طرز تهيه پودر پياز را ارائه مي كنيم تا بتوانيد خودتان در خانه پودر پياز را با بهترين طعم و كيفيت درست كنيد و پودر پيازهاي آماده و بدون عطر و طعم را نخريد .
طرز تهيه پودر پياز
بهترين پياز براي خشك كردن و تهيه پودر پياز از آن، پياز سفيد و يا زرد است. پياز قرمز براي تهيه پودر پياز مناسب نيست.
خشك كردن سريع پياز
براي تهيه پودر پياز، ابتدا بايد پياز را خشك كنيد اما بايد بدانيد خشك كردن آهسته پياز سبب مي شود پياز آلودگي هاي محيط را جذب خود كند پس بهتر است با استفاده از روش هاي زير پياز را خشك كنيد.
خشك كردن پياز داخل فر :
1. پيازها را پوست بگيريد.
2. سپس آنها را بشوييد و به صورت حلقه هاي نازك برش بزنيد اما دقت كنيد نبايد حلقه ها بيش از حد نازك بوده كه به سيني فر بچسبند.
3. حلقه هاي برش زده پياز را داخل دستمالي بريزيد و اجازه بدهيد آب پيازها از بين بروند.
4. پيازها را داخل سيني فر بريزيد و سيني فر را داخل فر بگذاريد.
5. درجه حرارت فر بايد روي كمترين دما قرار بگيرد.
6. پيازها را هر نيم ساعت زير و رو كنيد تا به يك صورت يكنواخت خشك شوند.
7. بعد از خشك شدن كامل پيازها، سيني فر را بيرون بياوريد و اجازه بدهيد تا پيازها خنك شوند.
خشك كردن پياز داخل مايكروفر :
پياز را پوست بگيريد و بشوييد.
پيازها را به صورت حلقه هاي نازك خرد كرده و روي دستمالي بريزيد تا آب آن ها خارج شوند.
پيازها را داخل ظرف مناسب مايكروفر قرار داده و ظرف را به مدت 5-6 دقيقه درون مايكروفر بگذاريد تا آب پيازها گرفته شده و تا حدودي خشك شوند.
سپس پيازها را خارج كرده و درون تابه اي قرار بدهيد.
تابه را روي شعله پخش كن با حرارت خيلي كم قرار دهيد و دائم آن را هم بزنيد تا پيازها كاملا خشك و شكننده شوند.
خشك كردن پياز روي شوفاژ يا بخاري:
پيازها را پوست بگيريد و بشوييد و سپس حلقه اي خرد كنيد.
كاغذ فويلي روي صفحه ي بخاري يا شوفاژ بكشيد.
بخاري را روي شعله ي متوسط قرار بدهيد و پيازها را روي آن بچينيد.
چند بار پيازها را زير و رو كنيد تا يكسان خشك شوند.
پودر كردن پياز :
به هر روشي كه پيازها را خشك نموديد، مي توانيد اكنون پودر پياز تهيه كنيد.
پيازهاي خشك شده را بلافاصله بعد از خنك شدن، داخل مخلوط كن يا دستگاه آسياب بريزيد تا كاملا آسياب شوند و به پودر پياز تبديل شوند.
ميزان آسياب كردن پياز به سليقه ي شما بستگي دارد. بعضي ها آن را مثل آرد كاملا پودر كرده و برخي ديگر آن را درشت تر پودر مي كنند.
اگر آسياب كردن پيازها را به تاخير بياندازيد، پيازها رطوبت محيط را به خود جذب كرده و نرم مي شوند.
پيازهاي نرم به خوبي آسياب نمي شوند و كيفيت بالايي نخواهند داشت.
نحوه ي نگهداري از پودر پياز :
چنانچه در بخش سبك زندگي و رازهاي خانه داري نمناك گفته ايم بايد پودر پياز را درون ظرفي دربسته ريخته و درون يخچال نگهداري نماييد تا پياز مدت زمان طولاني عطر و طعم خود را حفط كند.
بعد از هر بار استفاده از پودر پياز درب ظرف را محكم ببنديد تا رطوبت وارد آن نشود و بتوان مدت زمان طولاني از آن استفاده كرد.
نكاتي براي تهيه ي پودر پياز :
براي خشك كردن پياز، ابتدا پيازها را از طول از وسط نصف كرده و به صورت لايه لايه خلالي كنيد.
از 1 عدد پياز بزرگ 1 قاشق غذاخوري پودر پياز بدست مي آيد.
براي خشك گردن پياز و تهيه ي پودر پياز از روش خشك كردن در محيط و از طريق آفتاب استفاده نكنيد و سريع ترين روش را انتخاب كنيد زيرا پياز سريع ميكروب را به خودش جذب مي كند.
هنگام خشك كردن پيازها دماي فر بهتر است پايين و مدت خشك شدن بيشتر باشد تا رنگ پودر پياز تيره نشود.
پودر پياز را مي توانيد در كليه ي غذاهاي گوشتي جايگزين پياز كنيد.
قيمت هر كيلو پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز فله-سفت شدن پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 47 بازدید دیروز 326 بازدید کل 591998

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .